Alle varer leveres normalt inden for 1-3 arbejdsdage. Mellem jul og nytår må du forvente en lidt længere leveringstid. Hvis en vare ikke er på lager, vil det fremgå ud for den pågældende vare. Der vil ligeledes ikke være mulighed for at lægge varen i kurven. Det sker dog, at en vare er på vej hjem, eller at lagerstatus opdateres for sent. Skulle din bestilte vare ikke være på lager, giver vi dig besked herom via e-mail eller telefonopkald og du får mulighed for at vente på din vare, annullere eller få en anden lignende model. Ønsker du at vente på dine varer pga. at en eller flere varer er udsolgte, holder vi dig naturligvis orienteret, når vi kender den endelige dato for hvornår varen eller varerne er på lager.
Du er meget velkommen til at kontakte os på tlf. 56 64 06 06, hvis du har spørgsmål.
Jeg har bestilt min ordre - hvad sker der nu?
Levering i Danmark
Dag 0:
Bestillingsbekræftelsen sendes indenfor få minutter.
Dag 0-1:
Din ordre gøres klar til at blive sendt eller afhentet.
Dag 0-2:
Har du valgt pakkeforsendelse:
Når din pakke er afsendt, sender vi dig en e-mail med link til Track & Trace af din ordre. Du kan se status af din ordre ved at logge ind på din konto, dog ikke hvis du handler som gæst.
Har du valgt afhentning:
Du kan afhente pakken hos Chrisco på alle hverdage ved port 1 i tidsrummet kl. 10.00-15.00.
Adressen er: Sandvadsvej 3, 4600 Køge.
Pakken er klar til afhentning førstkommende hverdag.
Dag 1-3:
Du modtager din ordre.
Dag 7-14:
Hjælp os til at blive bedre – Fortæl os, hvad vi kan gøre bedre.
* Ordrer, der er gennemført fredage efter kl. 11.00, vil blive sendt den efterfølgende mandag.
* Vi har fri fragt på alle ordrer over 149 kr.
Ved ordrer under 149 kr. opkræver vi 33 kr. i fragt (uden omdeling) og 49 kr. i fragt (med omdeling)
Vi anvender PostNord til leveringer i Danmark.
Levering uden for Danmark / Delivery outside Denmark
Vi leverer også til Finland, Færøerne, Grønland, Island, Norge, Sverige og Tyskland. Prisen på fragt udregnes automatisk, når du går til betaling, og VAT / moms trækkes også fra automatisk, hvis du bor uden for EU (Færøerne, Grønland, Island og Norge). Hvis du bor uden for EU, er leveringsprisen inkl. fortoldning. Pakker til udlandet leveres af PostNord. Leveringspriserne for udland ses, når du kommer til kassen, og har valgt destinationen.
We also ship to Finland, Faroe Islands, Greenland, Iceland, Norway, Sweden and Germany. The shipping price will automatically be calculated when you go to payment and choose your country of destination. Please note that for those living outside the EU (Faroe Islands, Greenland, Iceland and Norway) the VAT will also be deducted automatically. If you live outside the EU, the entry awards is included in the prisce for delivery. Packages are being shipped with Post Nord. The shipping prices are shown when you are in the shopping basket and have shown the destination.
Returnering
Hvordan returnerer jeg min(e) vare(r)?
Du har flere muligheder, når du vil returnere.
Hvis du har købt din vare på www.chrisco.dk og bare gerne vil returnere en vare og have pengene retur
Har du fortrudt dit køb, beder vi dig sende varen tilbage til os i original stand (i ubrudt emballage) som brev eller pakke inden for 14 dage efter modtagelse af pakken fra os sammen med en kopi af fakturaen med instruktion om, hvad der skal refunderes.
Vi refunderer hele beløbet for ordren tilbage til kortet, du brugte, da du lavede ordren. Hvis indbetaling er sket via bankoverførsel, bedes du skrive dit kontonummer på fakturaen.
Bemærk: Det kan tage op til 10 hverdage inden at dine returvare(r) ankommer til vores lager. Tiden for tilbageførslen afhænger af hvilken bank eller kortudsteder du har. Over 90% af vores kunder er blevet refunderet indenfor 2-7 dage.
Du modtager en kreditnota via e-mail samme dag beløbet refunderes til dig.
Hvis du har købt din vare på www.chrisco.dk og varen, du har modtaget, er defekt/fejlbehæftet eller bliver defekt er der tale om en reklamation
Når du handler på www.chrisco.dk, har du 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, det afhænger af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd.
Der skal reklameres inden for rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for 2 måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Ønsker du at sende en vare retur, skriver du til os ved at benytte kontaktformularen på www.chrisco.dk. Du bedes oplyse følgende: dit ordrenummer, varenr. (det står som oftest i forbindelse med stregkoden) og produktnavn samt beskrivelse af den defekte vare. Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice på +45 56 64 06 06. Husk at have oplysningerne parat. Kontakt os altid, inden du sender en vare retur, du vil lave en reklamation på.
Varen skal returneres til:
Chrisco a/s
Sandvadsvej 3
4600 Køge.
Når du returnerer varen, bedes du angive følgende:
- Dit ordrenummer eller også gerne en kopi af faktura
- Beskrivelse af fejlen
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Når vi modtager pakken, sender vi en mail med det videre forløb. Og vi refunderer naturligvis for portoen.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Hvis du har købt din(e) vare(r) på hos en af vores forhandlere
Skulle du mod forventning ikke være tilfreds med dit købte Chrisco-produkt hos en af vores forhandlere, så kan du sende emballagen med det resterende indhold til Chrisco a/s sammen med et par ord om, hvad du er utilfreds med.
Fortæl hvor og hvornår produktet er købt, så erstatter vi produktet og refunderer portoen.
Husk også at angive din adresse og dit bankkontonummer (så vi kan overføre beløbet). Alt sendes til: Chrisco a/s
Sandvadsvej 3
4600 Køge
NB! Garantien gælder naturligvis kun én gang pr. produkt pr. kunde.