Levering og retur

Alle varer leveres normalt inden for 1-3 arbejdsdage. Hvis en vare ikke er på lager, vil det fremgå ud for den pågældende vare. Der vil ligeledes ikke være mulighed for at lægge varen i kurven. Det sker dog, at en vare er på vej hjem, eller at lagerstatus opdateres for sent. Skulle din bestilte vare ikke være på lager, giver vi dig besked herom via e-mail eller telefonopkald og du får mulighed for at vente på din vare, annullere eller få en anden lignende model. Ønsker du at vente på dine varer pga. at en eller flere varer er udsolgte, holder vi dig naturligvis orienteret, når vi kender den endelige dato for hvornår varen eller varerne er på lager.

Du er meget velkommen til at kontakte os på tlf. 56 64 06 06, hvis du har spørgsmål.

Jeg har bestilt min ordre - hvad sker der nu?

Levering i Danmark

Dag 0:
Bestillingsbekræftelsen sendes indenfor få minutter.

Dag 0-1:
Din ordre gøres klar til at blive sendt eller afhentet.

Dag 0-2:
Har du valgt pakkeforsendelse:
Når din pakke er afsendt, sender vi dig en e-mail med link til Track & Trace af din ordre. Du kan se status af din ordre ved at logge ind på din konto, dog ikke hvis du handler som gæst.

Har du valgt afhentning:
Du kan afhente pakken hos Chrisco på alle hverdage ved port 1 i tidsrummet kl. 10.00-15.00.
Adressen er: Sandvadsvej 3, 4600 Køge.
Pakken er klar til afhentning førstkommende hverdag.

Dag 1-3:
Du modtager din ordre.

Dag 7-14:
Hjælp os til at blive bedre – Fortæl os, hvad vi kan gøre bedre.

* Ordrer, der er gennemført fredage efter kl. 11.00, vil blive sendt den efterfølgende mandag.

* Vi har fri fragt på alle ordrer over 149 kr.

Ved ordrer under 149 kr. opkræver vi 33 kr. i fragt (uden omdeling) og 49 kr. i fragt (med omdeling)

Vi anvender PostNord til leveringer i Danmark.

Levering uden for Danmark / Delivery outside Denmark

Vi leverer også til Finland, Færøerne, Grønland, Island, Norge, Sverige og Tyskland. Prisen på fragt udregnes automatisk, når du går til betaling, og VAT / moms trækkes også fra automatisk, hvis du bor uden for EU (Færøerne, Grønland, Island og Norge). Hvis du bor uden for EU, er leveringsprisen inkl. fortoldning. Pakker til udlandet leveres af PostNord. Leveringspriserne for udland ses, når du kommer til kassen, og har valgt destinationen.

We also ship to Finland, Faroe Islands, Greenland, Iceland, Norway, Sweden and Germany. The shipping price will automatically be calculated when you go to payment and choose your country of destination. Please note that for those living outside the EU (Faroe Islands, Greenland, Iceland and Norway) the VAT will also be deducted automatically. If you live outside the EU, the entry awards is included in the prisce for delivery. Packages are being shipped with Post Nord. The shipping prices are shown when you are in the shopping basket and have shown the destination.

Returnering

Hvordan returnerer jeg min(e) vare(r)?

Du har flere muligheder, når du vil returnere.

Hvis du har købt din vare på www.chrisco.dk og bare gerne vil returnere en vare og have pengene retur

Har du fortrudt dit køb, beder vi dig sende varen tilbage til os i original stand (i ubrudt emballage) som brev eller pakke inden for 14 dage efter modtagelse af pakken fra os sammen med en kopi af fakturaen med instruktion om, hvad der skal refunderes.

Vi refunderer hele beløbet for ordren tilbage til kortet, du brugte, da du lavede ordren. Hvis indbetaling er sket via bankoverførsel, bedes du skrive dit kontonummer på fakturaen.

Bemærk: Det kan tage op til 10 hverdage inden at dine returvare(r) ankommer til vores lager. Tiden for tilbageførslen afhænger af hvilken bank eller kortudsteder du har. Over 90% af vores kunder er blevet refunderet indenfor 2-7 dage.

Du modtager en kreditnota via e-mail samme dag beløbet refunderes til dig.

Hvis du har købt din vare på www.chrisco.dk og varen, du har modtaget, er defekt/fejlbehæftet eller bliver defekt er der tale om en reklamation

Når du handler på www.chrisco.dk, har du 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, det afhænger af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd.

Der skal reklameres inden for rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for 2 måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Ønsker du at sende en vare retur, skriver du til os ved at benytte kontaktformularen på www.chrisco.dk. Du bedes oplyse følgende: dit ordrenummer, varenr. (det står som oftest i forbindelse med stregkoden) og produktnavn samt beskrivelse af den defekte vare. Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice på +45 56 64 06 06. Husk at have oplysningerne parat. Kontakt os altid, inden du sender en vare retur, du vil lave en reklamation på.

Varen skal returneres til:

Chrisco a/s
Sandvadsvej 3
4600 Køge.

Når du returnerer varen, bedes du angive følgende:

  1. Dit ordrenummer eller også gerne en kopi af faktura
  2. Beskrivelse af fejlen

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Når vi modtager pakken, sender vi en mail med det videre forløb. Og vi refunderer naturligvis for portoen.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Hvis du har købt din(e) vare(r) på hos en af vores forhandlere

Skulle du mod forventning ikke være tilfreds med dit købte Chrisco-produkt hos en af vores forhandlere, så kan du sende emballagen med det resterende indhold til Chrisco a/s sammen med et par ord om, hvad du er utilfreds med.

Fortæl hvor og hvornår produktet er købt, så erstatter vi produktet og refunderer portoen.

Husk også at angive din adresse og dit bankkontonummer (så vi kan overføre beløbet). Alt sendes til: Chrisco a/s
Sandvadsvej 3
4600 Køge

NB! Garantien gælder naturligvis kun én gang pr. produkt pr. kunde.

Levering finder sted 1-3 arbejdsdage fra ordredato. I Danmark anvendes PostNord til levering. Du kan vælge at få din ordre leveret med eller uden omdeling.

I udlandet leverer PostNord til en privatadresse.

Du kan også vælge selv at afhente din ordre førstkommende hverdag ved port 1 hos Chrisco i tidsrummet. 10.00-15.00. Adressen er:

Chrisco a/s
Sandvadsvej 3
4600 Køge

Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du skal returnere varer til os, fordi du fortryder dit køb, beder vi dig sende varen tilbage til os i original stand (i ubrudt emballage) som brev eller pakke inden for 14 dage efter modtagelse af pakken fra os sammen med en kopi af fakturaen med instruktion om, hvad der skal refunderes. Du er også velkommen til at returnere varen hos os personligt.

Når du returnerer varer, er det vigtigt, at du gemmer en kvittering med tracking-nummer på pakken, da dette dokumenterer, at du har sendt varer retur til os, hvis nu pakken skulle forsvinde undervejs.

Find dit nærmeste posthus eller indleveringssted her http://www.postnord.dk/da/privat/Sider/privat.aspx.

Bemærk, at vi kun kan håndtere returvarer købt på www.chrisco.dk.

Vi refunderer hele beløbet for ordren tilbage til kortet, du brugte, da du lavede ordren. Hvis indbetaling er sket via bankoverførsel, bedes du skrive dit kontonummer på fakturaen.

Bemærk: Det kan tage op til 10 hverdage inden at dine returvare(r) ankommer til vores lager. Tiden for tilbageførslen afhænger af hvilken bank eller kortudsteder du har. Over 90% af vores kunder er blevet refunderet indenfor 2-7 dage.

Jeg har modtaget en defekt/fejlbehæftet vare/pakke
Vi ønsker kun at levere varer til vores kunder, som er af topkvalitet. Hvis du imidlertid opdager, at noget i din ordre er defekt eller fejlbehæftet, beder vi dig venligst returnere varen/varerne til os hurtigst muligt og inden 30 dage fra modtagelsen af pakken. Du er velkommen til at returnere varen hos os personligt.

Vi vil også sætte stor pris på, at du - lige så snart du har modtaget den defekte/fejlbehæftede vare - straks kontakter vores kundeservice på +45 56 64 06 06 med følgende information: dit ordrenummer, varenr.  (det står som oftest i forbindelse med stregkoden) og produktnavn samt beskrivelse af den defekte vare.

Hvis du ved afhentning/modtagelse af din pakke ser, at pakken er beskadiget, anbefaler vi på det kraftigste, at du ikke tager imod den. Kontakt da herefter venligst kundeservice. Hvis du modtager en beskadiget pakke med manglende vare(r), har vi brug for billeddokumentation af dette. Send da venligst detaljerede billeder til os på kundeservice, så vi kan undersøge det nærmere med distributøren.

Jeg har modtaget en forkert vare
Vi beklager mange gange, hvis du modtager en vare, du ikke har bestilt. Venligst returnér varen til os hurtigst muligt og inden 30 dage fra modtagelsen af pakken. Vi vil også sætte stor pris på, at du - lige så snart du har modtaget den forkerte vare - straks kontakter vores kundeservice på +45 56 64 06 06 med følgende information: dit ordrenummer, varenr. og produktnavn samt beskrivelse af den defekte vare.

Har I modtaget mine returvarer?
Det tager omkring 2-5 arbejdsdage for os at modtage og ekspedere dine returvarer.

Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling?
Vi bestræber os på at tilbagebetale inden for 3 dage fra modtagelsen/ekspeditionen af din pakke. Vi vil dog bede dig være tålmodig, da det tager 2-30 dage for tilbagebetalingen at blive krediteret din konto. Tiden afhænger af hvilken bank eller kortudsteder, du har. Vi krediterer din tilbagebetaling til det samme betalingskort, du brugte ved bestillingen af din ordre. Hvis det ikke er muligt at gennemføre tilbagebetaling til kortet (fx hvis kortet er blevet afvist, annulleret eller er udløbet), henvender vi os til dig for at bede om nye bankoplysninger.

I har tilbagebetalt et forkert beløb
I tilfælde af at du har fået et forkert beløb tilbagebetalt, beder vi dig venligt kontakte vores kundeservice på shop@chrisco.dk eller telefon +45 56 64 06 06 og oplyse dit ordrenr. og det forventede tilbagebetalingsbeløb.

Jeg vil returnere en vare - hvem betaler returen?
Chrisco refunderer naturligvis for portoen, hvis du returnerer en defekt/fejlbehæftet vare/pakke og/eller der er tale om en reklamation på en vare købt på www.chrisco.dk eller hos en af vores forhandlere.

Vi refunderer hele beløbet for ordren tilbage til kortet, du brugte, da du lavede ordren. Hvis indbetaling er sket via bankoverførsel, bedes du skrive dit kontonummer på fakturaen.

Har du brug for en anden størrelse / farve?
Hvis du har brug for et produkt i en anden størrelse eller farve, beder vi dig om at foretage en ny ordre. Når vi modtager din vare, vil vi kreditere din konto/ refundere dine penge.

Hvis du har købt en vare via www.chrisco.dk, har du ret til at fortryde købet i 14 dage. Du skal blot returnere varen til os senest 14 dage efter du har modtaget den. Du kan også returnere varen til os ved at nægte at modtage varen, når den leveres. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Bemærk, at specielt fremstillede varer ikke er omfattet fortrydelsesretten. Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes, kan dette kun ske, såfremt varen returneres i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog den. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt. Du kan sende varen retur med posten eller du kan vælge selv at returnere den på vores adresse. Vedlæg eller medbring venligst ordrenummer og/eller kopi af faktura:

Chrisco a/s
Sandvadsvej 3
4600 Køge

Du kan også vælge at anvende din fortrydelsesret ved at udfylde følgende blanket.

Du kan læse mere om dette i vores salgs- og leveringsbetingelser her.

Pengene vil blive refunderet til det samme kreditkort, som blev anvendt ved bestillingen. Har du betalt for ordren via bankoverførsel, bedes du skrive dit kontonummer på fakturaen.

Ved udnyttelse af returretten er det dig som forbruger, der skal betale returforsendelsen.  Vi anbefaler, at der benyttes PostNord pakkepost, da det er den billigste forsikrede forsendelsesform med Track & Trace facilitet. Udnytter du returretten og returnerer du hele handlen, refunderes hele det fakturerede beløb, inkl. fragtomkostninger. Når du fortryder købet, returneres købesummen til dig ved at vi overfører pengene til det samme kreditkort, som blev anvendt ved bestillingen.

Anvender du fortrydelsesretten, beder vi dig så vidt muligt returnere varen(e) i original emballage. Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde, hvis emballagen ikke følger med. Husk derfor altid at gemme emballagen til du er sikker på, at du vil beholde varen.

Vi behandler din tilbagebetaling inden for 8 hverdage efter at vores lager har modtaget din(e) vare(r).

Vi sender dig en e-mail, når denne transaktion har fundet sted.

Vi beder dig udvise tålmodighed, da det kan tage nogle dage før, at pengene er på din konto.

Pengene vil blive refunderet til det samme kreditkort, som blev anvendt ved bestillingen.

Hvis købet er foretaget via faktura, vil din faktura blive krediteret for de returnerede varer.

Hvis købet er foretaget via bankoverførsel, vil din konto blive krediteret for de returnerede varer. Husk at oplyse kontonummer.

Told og importgebyrer er inkluderet i prisen, hvis du bor uden for EU. (Færøerne, Grønland, Island og Norge)

Vi leverer til:

  • Danmark
  • Finland
  • Færøerne
  • Grønland
  • Island
  • Norge
  • Sverige
  • Tyskland

Af sikkerhedshensyn leverer vi IKKE til postboksadresser.