Min ordre

Er min ordre blevet sendt?

Inden du sender din bestilling til betaling, kan du se en oversigt over, hvad du køber samt hvad der skal betales. Inden for få minutter efter at vi har modtaget din ordre, sender vi en bestillingsbekræftelse til dig pr. mail.

Når din pakke er afsendt, sender vi dig en e-mail med link til Track & Trace af din ordre.
Du kan se status på din ordre ved at logge ind på din konto.

Kan jeg følge min ordre?

Ja, du kan følge din ordre via Track & Trace linket, du får når din pakke er sendt.

Der er sket en fejl i min ordre

Vi beklager meget, hvis der er sket i fejl i din ordre. Du skal vide, at vi altid gør vores bedste for at løse eventuelle fejl så problemfrit som muligt.

Hvis du ved afhentning/modtagelse af din pakke ser, at pakken er beskadiget, anbefaler vi på det kraftigste, at du ikke tager imod den. Kontakt da herefter venligst Chriscos kundeservice. Hvis du modtager en beskadiget pakke med manglende vare(r), har vi brug for billeddokumentation af dette. Send da venligst detaljerede billeder til vores kundeservice, så vi kan undersøge det nærmere med distributøren.

Hvis du har opdaget, at vi har lavet en fejl i din ordre, beder vi dig venligst kontakte vores kundeservice enten pr. telefon +45 56 64 06 06 eller mail shop@chrisco.dk.

I tilfælde af at din pakke ikke kan spores, beder vi dig venligst om at kontakte vores kundeservice direkte, så vi kan løse dette.

Rabatkoder

Hvad er Chriscos rabatkoder?
Rabatkoder er koder, der bruges til at opnå rabatter. Rabatkoder bruges nogle gange til reklamefremstød.

OBS: Du kan kun anvende én rabatkode pr. ordre.

Sådan anvender du din rabatkode:
1. Tilføj produktet du ønsker at købe i indkøbskurven, og klik på "Gå til bestilling"-knappen.
2. Indtast din rabatkode i feltet ”*RABATKODE”.
3. Tryk på 'Anvend rabatkode' for at anvende rabatten til din ordre. Udfyld resten af ​​siden og gå videre til den sikre betalingsside.

Bemærk: Hvis du ønsker at fuldføre din ordre på et senere tidspunkt, skal du indtaste din rabatkode igen på det tidspunkt.

OBS: Indtast koden præcis som du har fået oplyst – i modsat fald vil koden ikke blive anerkendt.
GLEM IKKE! Rabatten vil ikke blive fratrukket din ordre, før du har trykket på knappen 'Anvend rabatkode'.

Det er desværre ikke muligt at anvende rabatkoden efter købet. Derfor beder vi dig om at trykke på 'Anvend rabatkode', før du fortsætter til betaling.

Jeg glemte at bruge min rabatkode
Desværre har vi ikke mulighed for at tilføje din kode på din ordre. Vi kan heller justere betalingen senere, hvis du ikke huskede at indtaste din rabatkode og trykke på knappen 'Anvend rabatkode' før du gik til bestillingen.

Hvordan påvirker rabatkoder min ret til at returnere en ordre?
Hvis du har indtastet en rabatkode, bliver din tilbagebetaling justeret, således at beløbet afspejler dette. Vi kan desværre ikke udstede en ny rabatkode, hvis du returnerer din originale ordre til os.

Kan jeg ændre min ordre?

Det er desværre ikke muligt for dig at ændre i din ordre lige så snart at du har modtaget en bestillingsbekræftelse fra os, da ordren allerede er sendt til lageret for hurtig ekspedition og levering.

Alle rettigheder forbeholdes | 2023 | Chrisco A/S, Sandvadsvej 3, DK-4600 Køge, CVR.nr.: 64 02 73 28